dissabte, 24 de novembre del 2018

Sabó d'Aloe Vera

Aloe vera, plantatge i llorer

L'he embolicat amb unes fulles de plantatge en honor a la seva formulació.

Plantatge, potser més conegut llantén o Plantago menor en aquest cas. 
Planta meravellosa que surt per tot arreu. Se'n pot fer extractes d'oli aportant unes propietats fabuloses, calmants i diu cicatritzants. A mi em sembla un oli d'una suavitat extrahordinària i aporta una intensitat de verd al sabó molt bonic.

Aquest sabó, no se l'hi veuen les aigües a dos colors verds que vaig fer, pràcticament es  tot igual de color, però en la meitat de la massa vaig afegir-hi oli de llorer que també queda molt verd i el tò ha donat pràcticament igual que el d'extracte de plantatge.

Total, amb la grandíssima quantitat d'aloe alimentari que vaig posar i el sobre engreix d'aquests dos olis, ha resultat un sabó d'una suavitat excepcional. Ha tardat molt temps a endurir-se, amb tant aloe (fet a la primavera) ha passat tot l'estiu humit que pensava que no s'enduriria mai, però un cop passades les calors i humitats, ha anat quedant finalment empedrat com jo esperava. Una espera de mig any, però valia la pena.

Cada temporada hi ha un sabó que despunta o millor dit que es el meu preferit, i aquest any tinc clar quin es, aquest. Un dau quadrat, d'una mida estupenda per agafar-lo i rentar les mans, i la suavitat....
Genial!!

En trobareu a la botiga d'Olors d'Igualada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada